پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182569
سازمان تامين اجتماعي پيشرو در راستاي تحقق دولت الکترونيک
تاریخ انتشار : 1394/05/24 19:34:21
نمایش : 1509
مدير کل تامين اجتماعي استان گفت: در راستاي تحقق دولت الکترونيک، سازمان تامين اجتماعي پيشرو در ارائه خدمات الکترونيک، اقدام به ارائه خدمات غير حضوري از جمله دريافت ليست کارگاهها،صدور فيش حق بيمه بيمه شدگان خاص ،ابلاغ الکترونيک اوراق مطالباتي کارفرمايان و صدور فيش و احکام مستمري بگيران از طريق اينترنت نموده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز مدير کل تامين اجتماعي استان در سفر به شهرستان فارسان ضمن اشاره به خدمات دولت تدبير و اميد در حوزه تامين اجتماعي گفت: دولت هميشه همراه و حامي سازمان تامين اجتماعي بوده است و بعنوان يکي از شرکاي اجتماعي نقش مهمي در تحقق اهداف و ماموريتهاي سازمان که همانا امنيت اجتماعي و عدالت اقتصادي براي اقشار مختلف جامعه است ايفا مي کند.

غلامرضا محمدي هدف دولت و سازمان را در جهت ارائه خدمت به مردم، مشترک دانست و گفت: اين دو نهاد بزرگ دوشادوش هم براي خدمت رساني به مردم ايران اسلامي و عدالت اجتماعي گام برميدارند.

محمدي با اشاره به خدمات غير حضوري در سازمان تامين اجتماعي افزود: در راستاي تحقق دولت الکترونيک، سازمان تامين اجتماعي پيشرو در ارائه خدمات الکترونيک، اقدام به ارائه خدمات غير حضوري از جمله دريافت ليست کارگاهها،صدور فيش حق بيمه بيمه شدگان خاص ،ابلاغ الکترونيک اوراق مطالباتي کارفرمايان و صدور فيش و احکام مستمري بگيران از طريق اينترنت نموده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html